Toiletaccident

Samtal mellan mig och en polare:

ELLE: Heeeeeeeeej...
O: Vet du Louise, det har hänt en hemsk sak..
E: Har du tappat din pradamobil i toaletten?
O: Ja! Hur fan visste du de?!
E: Läste det precis på facebook.
O: Jaha, aja jag la den i ugnen..
E: I ugnen?!
O: ja på typ 100 grader.
E: ..
O: Nä men typ 20 grader då.
E: Okej.. Hur fan slank den i toaletten då?
O: Jag hade på mig mina chinos och så satt jag mig ner och så *KLONK* och jag tänkte; men gud kan jag ha ett så uttöjt anus, men nej det var min mobil!
E: ...
O: Så jag dök i efter den!
E: I KISSET?!
O: Men ja de är ju klart!
E: EUUUU! Fan va äckligt!
O: Men looouiiise, vad ska jag göra? Stötta mig i det här! Jag hade massa fina kort på dig i den ju..
E: Det enda du kan göra är att begå självmord.



Jag älskar dig ändå, fast du är så klumpig!
/ELLE

Kommentarer
Postat av: Osckizz

love u too sweeti:)

2009-06-18 @ 20:52:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0