Homesick

Äntligen hemma...
Jobbat i 7.5 h och känner mig som en trött gnu.
Att gå upp i morse gick knappt, men efter att ha nästan znozat mig försent till jobbet gick jag upp och fick skjuss.

Igår va trevligt. Larsa är min nya förebild mentalt.
Vi tänker precis likadant.
Så här sa typ Larsa om man silar bort allt fyllesnack: "Man ska inte dömma folk efter de dom väljer att göra av livet. Om du väljer att röka för att det är en livsnjutning för dig så är det ditt val och ingen annan ska komma och säga att du är dum i huvudet."

Nicely said Larsa!


Nu ska jag däcka för jag ska jobba imorgon med! GAAH pengar, pengar!

Fan va jag kommer sakna er S och ESS! Love you bitches.  





/ELLE

Kommentarer
Postat av: Sanna

du bloggar som min farmor och din fitta e hårig.

2009-06-21 @ 01:05:47
Postat av: Ronja

jävla tönt -.- du e så äcklig

2009-06-21 @ 01:06:13
Postat av: Ebba

Ååh, har du verkligen så intresant liv att att du till och med kan bry dej om desiree ska färga utväxten? Haha :)

2009-06-21 @ 02:18:32
Postat av: Ebba

Oj nu flippade mitt internet, råkade skriva på fel blogg, så kommentaren va inte till dej. Ledsen ;/

2009-06-21 @ 02:20:02
Postat av: Mikk

Fin blogg!(:

2009-06-21 @ 02:54:06
URL: http://onormalaste.blogg.se/
Postat av: sierra

jättefin blogg!

ha en bra dag! :)

2009-06-21 @ 12:48:13
URL: http://sierrathompson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0