Here comes Johnny!

En mycket trevlig midsommar, först mat och tårta i stora lass.
Sen trippar man lätt tre meter över till grannen i högklackade skor.
Bortsett från det hemska vädret så var det en väldigt kul midsommar.
A´ hade gjort super goda drinkar och E´ hade gjort inte allt för goda Rosé gelatin drinkar.
Men de var roliga att kolla på eftersom det var gelé liksom som dallrade fint.
Höll mig rätt bra i alla fall, inte för mycket av det goda det vill säga.
Sen knatade jag tre meter så var man hemma lagom till att solen gick upp.

Imorgon drar jag med S till Barcelona, det ska bli så jävla kul!
Hoppas Elle och M kan underhålla er ordentligt medans jag är borta.
  Så får ni massa drink, krog, affär och massa knäppa och roliga tips på saker när jag är tillbaka.

 
Sagrada Familia



The Ramblas



   The entrance to Güell Parc

En jätte vacker stad med allt man behöver,

                               See ya.                   / ESS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0