Deny me

Idag blev det upp tidigt för att åka ned till stranden och steka.
Underbart och bara få ligga och njuta av värmen.
Träffade några svenska tjejer nere vid stranden också vilket var trevligt.
Efter allt sol och bad så gick vi tillbaka till lägenheten.
Där vi chillade lite sen gick vi och köpte mat som vi tog med oss hem.
När M kom hem så gjorde vi oss redo för utgång.
Men ingen av oss var riktigt sugna på krogen så vi gick på en mysig hemma fest istället.
Vi skulle hem till M´s kompis villket var i ett ganska läskigt kvarter precis vid turist och storgatan La Rambla.
På vägen dit i ett en av de läskiga gränderna så sitter det en man och en kvinna på varsin sida av trottoarkanten längst den lilla gatan. Jag tittar först lite på mannen och det ser ut som han plockar upp någonting från marken, "åh han plockar upp skräp, va duktig" var min tanke... så tänkte inte så mycket mer på det. Kastar istället en blick på kvinnan, då ser jag att hon precis sticker in en spruta av nått slag i sin armen! Fy fan va äckligt det var. Då kollar jag på mannen igen, han sitter med en spruta i armen! Det var helt offörståeligt för mig. Okej för de som vill förstöra sina liv med sånt skit, men det behöver väl för fan inte göra det offentligt så vi andra ska behöva få mardrömmar om det där! nä ush! Men sen släppte tankarna om det där när vi kom till festen. Alla var jätte trevliga. Så nu är vi hemma igen. Imorgon blir det stranden igen :) Nu blir det till att få några timmars sömn iaf.

                                                                                                             / ESS
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0